23:08 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار ارز

بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
ردپای بی برقی در افزایش قیمت دلار
​ارزایابی ماهانه تولیدات صنعتی در تیرماه از رشد 2.5 درصدی شاخص تولیدات صنعتی حکایت دارد رشدی که کمترین نرخ در 12 ماه اخیر بوده است. این رشد که بیشتر در بخش صادراتی رخ داده می تواند سرنخی از افزایش قیمت دلار باشد.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
رقابت دوبی و هرات در بازار ارز ایران/پیش بینی قیمت دلار
قیمت دلار در بازار ارز تهران با 4 عامل کاهش روبرو است اما در کنار این 4 عامل نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات نیز اثر تعیین کننده ای در معاملات امروز دارد.
همه چیز درباره ارز دیجیتال ورج (Verge)
ارز دیجیتال ورج (Verge) یکی از رمزارز‌های دارای حریم خصوصی بالا است. همین ویژگی این ارز دیجیتال را بسیار محبوب کرده است.
دو متغیر حیاتی در بازار دلار/رابطه هرات با قیمت دلار تهران
افزایشی های بازار ارز اعتقاد دارند که با سقوط هرات افغانستان به دست طالبان، کم کم تقاضای های ارزی در کشور همسایه بیشتر خواهد شد.
افزایش تولید و اشتغال با جذب نقدینگی بنگاه‌های اقتصادی از طریق بورس
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با ورود منابع مردم به سمت بازار سرمایه، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌هایی که در بورس حضور دارند می‌توانند تامین مالی قوی‌تری را از این بازار داشته باشند و از این طریق نقدینگی را به سوی سرمایه‌گذاری در تولید سوق دهند که سبب افزایش تولید و اشتغال می‌شود.
ضربه نزولی به نوسان گیران دلار؟
در اولین روز هفته دو عامل می توانند به عنوان نیروهای مقاوم در برابر فشارهای کاهشی به قیمت دلار ایفای نقش کنند.
صندوق طلا، عاملی تاثیرگذار برای بهبود وضعیت معاملات بازار
اگر آن چیزی که از راه اندازی صندوق طلا مدنظر فعالان بازار است به مرحله اجرا برسد شاهد اثار مثبت این صندوق بر عملکرد بازار طلا خواهیم بود.
بزرگترین صرافی جهان نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی را راه اندازی کرد
نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی برای بزرگترین صرافی جهان با سه رویکرد راه اندازی شد تا مشروعیت بازارمالی غیرمتمرکز و کمک به تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران ، بهبود یابد.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
احتیاط در بازار ارز /تقاضا در بازار سکه تحریک شد
دلار در شروع این هفته رقم‌هایی را ثبت کرد که از فروردین تجربه نکرده بود، اما رفتار محتاطانه فعالان بازار و عرضه در بازار متشکل شرایط لازم برای افت قیمت دلار به سطوح قبلی را فراهم کرده است.
تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده
دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.
پیش بینی رفتار قیمت دلار در ابتدای مرداد
به نظر می رسد، با توجه به تعطیلی بازار و بانک ها در روز جاری نوسان خاصی در بازار ارز رخ ندهد و قیمت دلار در دامنه 24 هزار و 600 تا 24 هزار و 800 تومان تغییرات خود را به ثبت رساند. در صورتی که دلار از این دامنه خارج شود، احتمال افزایش نوسان وجود خواهد داشت.
پیش بینی قیمت دلار در آغاز دولت رئیسی
در بازار ارز عده ای پیش بینی می کنند:اگر قیمت دلار طی دو هفته آتی رشد پیدا کند، با حضور رییس جمهور جدید و آغاز به کار او، فضای روانی بیشتر به سوی کاهش قیمت دلار جریان پیدا خواهد کرد.